Groot succes: klantdag Convect Beheer!

Afgelopen 25 november 2016 vond de eerste klantdag van Convect Beheer in de Boeing 747 van het Aviodrome plaats. Onder het thema ‘Samen op reis’ werden de gasten meegenomen met het verhaal van Convect. Na een indrukwekkende terugblik, interactieve stemronden, kennismaking met het team en een helder toekomstprogramma werd er afgesloten met een persoonlijke touch: oprichter Lennart van Ommen bedankt de klanten voor het mogelijk maken van het gezamenlijke succes.

Convect Klantdag Boeing

Terugblik

6 Februari 2012, de allereerste regel code werd geschreven. 2013 werd gestart met 70 VvE’s en aan basale functies zoals automatisch prolongeren werd gewerkt. Door de beheerder centraal te blijven stellen en te investeren in vernieuwende software heeft Convect Beheer een vliegende start gemaakt. Vanuit de Boeing werd gekeken naar de afgelegde reis; in slechts 4 jaar tijd is Convect uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor meer dan 30 kantoren, 200+ vastgoedbeheerders en duizenden VvE’s.

Gebruikersgroep en stemmen

Vanwege de toenemende groei introduceert Convect Beheer ‘De gebruikersgroep’, omdat de gebruikers met Convect bepalen waar we heen gaan. Ter illustratie is een aantal vragen gepresenteerd, waarna er online gestemd werd. Vragen als ‘Hoe beoordeelt u de stabiliteit van Convect Beheer?’ of ‘In hoeverre staat uw beheervergoeding onder druk?” kwamen voorbij. Naast de enthousiasmerende antwoorden kwam zowel het doel als het belang van de gebruikersgroep tot zijn recht.
Feiten stabiliteit en nieuwe functionaliteiten Convect BeheerOptimisme klanten Convect Beheer

97% van Convect Beheer haar klanten is (zeer) optimistisch over de toekomst!


Introductie van het team

Elke dag wordt er hard gewerkt bij Convect Beheer. Met Kees-Jan als accountmanager, Lennart als stuurman en, op de klantdag zeer gewaardeerde, Eke op de helpdesk hebben de meeste klanten regelmatig contact. Peter Schreurs, interne manager, biedt een bijzonder kijkje in de ‘cockpit’. Want, wat doet een ICT’er nou eigenlijk bij Convect? Op basis van een duidelijke functionele wens gaan ze aan de slag. Beginnend met een technisch ontwerp, waarna concrete werkbriefjes worden opgesteld. Dan het plannen waarna het daadwerkelijk realiseren van de functie. Vervolgens wordt door een collega de code beoordeeld en getest, waarna de functie geaccepteerd en in gebruik genomen wordt. Met oog voor kwaliteit, nieuwe technieken en efficiënte oplossingen is onze ICT elke dag in de weer om de klant van meer ondersteuning te voorzien. En zo komen we op onze reis verder en verder, elke dag opnieuw.

Personages Convect Beheer medewerkers

Gastsprekers

De eerste gastsprekers, mr. Roy Besselink en mr. Paul Bekkers van Rijssenbeek Advocaten, presenteerde tips & trics voor de VvE beheerder. Hoe om te gaan met toekomstige bijdragen, erfpacht en administratiekosten kwamen voorbij. De tweede gastspreker, dhr. Bas Steeman van Rivez Assurantiën, presenteerde ontwikkelingen omtrent de Wft en hoe beheerders in de markt hiermee omgaan. 

Waarheen? Onze volgende bestemmingen

Onze reis is nog lang niet klaar. Sterker nog; de moeilijkste fase ligt reeds achter ons. Het vereist tegelijkertijd goede software, vakkennis en klanten om op te kunnen stijgen. Componenten die voldoende aanwezig zijn, ook om nog veel verder te komen. En onze reis gaat door; we introduceren nieuwe functies, we realiseren meer koppelingen, we groeien én onze klanten groeien. Oprichter Lennart van Ommen: “Ik ben ontzettend trots op wat we met elkaar bereikt hebben. Met één doel, nog beter VvE beheer mogelijk maken. Zonder jullie, als gebruikers, was dit nooit mogelijk geweest. Bedankt hiervoor!”

Presentatie Toekomst Convect Beheer